Deloitte, PwC i Yves Rocher na Kongresie Marketing Automation

Zbliża się pierwsza edycja Kongresu Marketing Automation. W trakcie kongresu głos przejmą przedstawiciele firm skutecznie wykorzystujących Marketing Automation w codziennym działaniu. Najlepsi w Polsce specjaliści i eksperci pokażą jak Marketing Automation zmienia tradycyjny marketing oraz przedstawią praktyczne przykłady wykorzystania automatyzacji marketingu i sprzedaży na polskim rynku.

Kongres Marketing Automation

 

Wśród ekspertów Kongresu Marketing Automation znajdują się przedstawiciele: Deloitte, PricewaterhouseCoopers, Yves Rocher Polska, Rainbow Tours, Sales&More, Eurolot i wielu innych, którzy pokażą uczestnikom spotkania jak:

• połączyć marketing ze sprzedażą w firmach B2B oraz sprzedażą wielokanałową;
• Marketing Automation wspiera e-Mail Marketing i Performance Marketing;
• Marketing Automation buduje wartość w firmie;
• zwiększać wartość i pozyskiwać więcej klientów z Marketing Automation;
• dowiedzieć się co klient mówi sam o sobie i jak lepiej się z nim komunikować.

Kongres Marketing Automation to jedyne wydarzenie w branży poświęcone trendom oraz wykorzystaniu Marketing Automation na polskim rynku. Jego celem jest przedstawienie możliwości nowoczesnych systemów Marketing Automation oraz przybliżenie sposób ich wykorzystania w praktyce. Tegoroczny Kongres Marketing Automation odbędzie się 13 listopada 2013 roku w Centrum Kongresowym Expo XXI w Warszawie. Wydarzenie organizowane jest przez firmę Benhauer, dostawcę systemu SALESmanago Marketing Automation. Zapraszamy marketerów, sprzedawców, kierowników i dyrektorów marketingu oraz sprzedaży, a także wszystkich zainteresowanych automatyzacją marketingu i sprzedaży.

Pełen program kongresu i rejestracja:
http://kongres.marketing-automation.pl/rejestracja/
źródło: mat. pras.