Artivia.pl dla Grupy Nokaut

Internetowa Agencja Prasowa Artivia rozpoczęła od października współpracę z Grupą Nokaut, właścicielem jednej z wiodących porównywarek produktów w Polsce. Współpraca obejmuje dostarczanie treści do wybranych serwisów tematycznych należących do Grupy.
 
 

O motywach nawiązania współpracy mówi Małgorzata Litorowicz, dyrektor Artivia.pl: „Nokaut to klient, reprezentujący bardzo ciekawą dla nas branżę. Możliwość pracy z porównywarkami, gdzie unikalny kontent ma olbrzymie znaczenie, to dla nas przede wszystkim duże wyzwanie. Cieszę się, że możemy wspólnie realizować interesujące projekty, które w całej Polsce zyskują sobie tysiące zwolenników.”

Grupa Nokaut to przede wszystkim porównywarka cen współpracująca z ponad 3600 sklepami na polskim rynku. Poza nią w skład Grupy wchodzą serwisy umożliwiające wybór odpowiedniego hotelu, czy połączenia lotniczego. Nokaut dostarcza także oprogramowanie do sklepów internetowych (serwis Sklepyfirmowe.pl).