Agencja Prasowa Artivia.pl przejmuje In Hot Water Company

ETHO Systems, właściciel Internetowej Agencji Prasowej Artivia.pl z początkiem października przejmuje własność agencji interaktywnej In Hot Water Company. Obie firmy, dzięki połączeniu kompetencji mają dostarczać klientom pełen zakres usług marketingowych.

Internetowa Agencja Prasowa Artivia specjalizuje się w content marketingu – dostarcza profesjonalne treści redakcyjne na potrzeby klientów – portali internetowych, wydawnictw i agencji PR, zajmuje się też copywritingiem oraz udziela wsparcia przy powstawaniu i redagowaniu gotowych materiałów.

W ramach social reportingu Agencja tworzy też unikalne materiały reporterskie, przygotowuje zdjęcia i materiały filmowe, zależności od potrzeb klientów. In Hot Water Company jest wrocławską agencją interaktywną, która realizuje kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, zajmuje się social media marketingiem i planowaniem. ETHO Systems, właściciel Artivii, zdecydował o przejęciu własności i zarządzania In Hot Water Company.

Połączenie kompetencji i usług obu firm ma pomóc w dalszym rozwoju na rynku. O motywach nawiązania współpracy mówi Małgorzata Litorowicz, dyrektor Artivia.pl:

„Jako Artivia realizujemy przede wszystkim działania redakcyjne. Teraz, z pomocą In Hot Water Company, mamy szansę rozwinąć skrzydła i realizować dla klientów także zintegrowane działania reklamowe, marketingowe i PR. Artivia cały czas będzie zapleczem dziennikarskim i copywriterskim dla agencji. Dzięki tej integracji zaoferujemy znacznie szerszy zakres usług i zwiększymy konkurencyjność na rynku. Zyskają też nasi  klienci,ponieważ mogą zlecić nam całość prac związanych z promocją i reklamą i nie muszą szukać kilku różnych agencji.”