Netresearch.pl nowym klientem internetowej agencji prasowej Artivia.pl

Innowacyjność, fachowość oraz indywidualne podejście do klienta – to cechy, które łączą dwóch nowych partnerów w biznesie: Artivia.pl oraz Netresearch.pl. Od początku lipca 2012r. agencja prasowa – Artivia.pl rozpoczęła współpracę z Netresearch.pl – firmą, która specjalizuje się w marketingu internetowym. To już kolejny profesjonalny kontrahent, który zaufał doświadczeniu i kreatywności twórców Artivii.pl. Agencja będzie wspierać realizację działań marketingowych oraz promocyjnych, a także pomagać w opracowaniu strategii rozwoju dla Netresearch.pl.

Współpraca obu firm rozpoczęła się od określenia zakresu zadań i kompetencji Artivii.pl jako działań wspierających cele sprzedażowe i rozwojowe Netresearch.pl. Podjęto również wspólne działania promocyjne. W ramach umowy ustalono, że internetowa agencja prasowa będzie wspomagać działania społecznościowe Netresearch.pl, m.in.: na portalu Facebook.com.

Twórcy Netresearch.pl, jako firmy wyspecjalizowanej w świadczeniu usług dla właścicieli serwisów i sklepów internetowych, posiadają nie tylko ogromne doświadczenie w zakresie marketingu internetowego. Przede wszystkim mają oni bogatą wiedzę programistyczną i technologiczną. Nad całością działań współpracowników Netresearch.pl czuwa, założyciel serwisu – Jakub Dąbkowski, IT Project Manager, ekspert w dziedzinie „new media”, wykładowca, konsultant i blogger. Autor projektu Netresearch.pl oraz jego współpracownicy z łatwością i skutecznością realizują działania, m.in. w zakresie optymalizacji konwersji i kampanii mailingowych, analizy konkurencji i tworzenia baz potencjalnych klientów oraz szeroko pojętej analityki internetowej.

Usługi świadczone przez Artivię dają natomiast możliwość efektywnego outsourcingu kompetencji z zakresu tworzenia i dystrybucji treści, co pozwala na obniżenie kosztów i zwiększenie wydajności we właściwym dla firmy zakresie. Artivia.pl dostarcza wysokiej jakości materiały dziennikarskie, multimedia i video oraz świadczy wsparcie w zakresie marketingu internetowego.

Skuteczność i kompletność działań Agencji wynikają z doświadczenia jej współpracowników. Przed Netresearch.pl przekonały się o tym między innymi: serwis Finansosfera.pl, agencja Public Relation GutPR i serwis AdMonkey.pl.