Współpraca Artivia.pl z Agencją Visibility

Z początkiem czerwca 2012 roku internetowa agencja prasowa Artivia.pl podjęła współpracę z Visibility – agencją marketingu internetowego SEM i SEO. W ramach nawiązanej współpracy Artivia.pl dostarcza wysokiej jakości artykuły oraz materiały redakcyjne poświęcone głównie tematyce finansowej i branży budowlanej.

W ostatnim kwartale wiele znanych witryn zostało ukaranych za wątpliwej jakości odnośniki przekierowujące do innych serwisów. Kary były na tyle dotkliwe, że zanotowały one znaczny spadek liczby odwiedzin, a co za tym idzie, straciły przychód. W związku z takimi posunięciami ze strony Google, stało się jasne, że kampanie SEO powinny być planowane i realizowane z większą rozwagą, nastawione bardziej na jakość, a nie ilość. Dlatego klienci agencji marketingowych stawiają nie tylko na wynik, ale też bezpieczeństwo, czyli poziom przeprowadzanych kampanii. Poprawa jakości usług w tym zakresie jest możliwa wyłącznie dzięki współpracy z rzetelnymi serwisami oraz publikowaniem w nich artykułów wartościowych i na wysokim poziomie merytorycznym. Od czasu nawiązania współpracy z Artivia.pl wszelkie działania w zakresie dostarczania treści stały się proste i jeszcze bardziej efektywne – podsumowuje Marcin Prokopiuk, dyrektor zarządzający Visibility.

Dzięki nawiązaniu współpracy z Visibility możemy zwiększać swoje kompetencje w zakresie kooperacji z agencją marketingu internetowego. Mamy nadzieję, że Agencje SEO coraz częściej będą wykorzystywać w swoich działaniach treści dobre jakościowo – dodała Sylwia Stwora, redaktor naczelny redakcji Artivia.pl.