Artivia.pl nawiązała współpracę z GutPR

Wirtualna agencja prasowa Artivia.pl nawiązała współpracę z GutPR. W ramach umowy Artivia dostarczy różnego rodzaju teksty i materiały graficzne dla potrzeb prowadzonych przez GutPR działań social media.

Zainteresowaliśmy się Artivią z uwagi na interesujący model działania – niespotykany do tej pory na rynku polskim. Do współpracy przekonała nas kompleksowość zaproponowanych usług oraz doświadczenie w dostarczaniu materiałów do serwisów internetowych wszelakiej maści – powiedziała Hanna Gut, współwłaścicielka agencji GutPR.

Bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy z tak znaczącą na rynku firmą jak GutPR. Cieszy nas fakt, że to kolejny duży partner, który obdarzył nas zaufaniem. Naszym głównym atutem, jako agencji działającej w modelu social-reporting, jest możliwość przygotowania właściwie nieograniczonej liczby wartościowych treści, nie tylko typowych artykułów, ale także grafik, zdjęć, materiałów audio i wideo. Jest to szczególnie wygodne dla firm PR, obsługujących klientów z wielu branż, wykorzystujących wszechstronne i złożone formy promocji – dodała Małgorzata Litorowicz, dyrektor ds. marketingu serwisu Artivia.pl

Umowa ma być początkiem długoterminowej współpracy pomiędzy Artivią a GutPR.